Τετάρτη, Μαΐου 31, 2006

Eurovision

Τώρα που ψιλοηρέμησαν τα πράγματα, ας καταθέσω και εγώ την γνώμη μου.

  • Τους Lordi τους ψήφισαν όλοι. Για μια φορά που δεν ήταν η Κύπρος στον τελικό, χρειάστηκε να ψηφίσουμε κανονικά. Και δώσαμε 12άρι στην Φινλανδία. Μας άρεσαν, τους ψηφίσαμε, και μετά μας φταίνε κιόλας. Μου θυμίζει τις βουλευτικές εκλογές. Κάθε φορά τα ίδια. Πότε θα βάλουμε μυαλό;
  • Μην αρχίζετε συζητήσεις περί συμμαχιών και στημένων ψηφοφοριών, δεν μας παίρνει. Αν δεν ήταν η Κύπρος με το 12άρι, θα είμασταν ακόμα ένατοι; Παπάκια (@@). Και πολύ μας είναι λοιπόν.
  • Στημένες ψηφοφορίες number 2: ο βόθρος του τηλεοπτικού χώρου, το Star Channel, είχε ρεπορτάζ στο δελτίο ειδήσεών του για το πως πρέπει να ψηφίσουμε ώστε να μην πάρουν ψήφους (από μας) τα φαβορί και να πλασαριστεί ψηλότερα η Βίσση. Οικτρό.
  • Γιατί τα μέσα (και κυρίως τα μεγάλα κανάλια) καλύπτουν την Βίσση και την έχουν στο απυρόβλητο; Γαμώ την τρέλα μου, έχει το ρεκόρ αποτυχιών στην Eurovision, τρεις στον αριθμό. Είναι η πιο αποτυχημένη τραγουδίστρια του θεσμού. Τον Ρακιντζή (που προφανώς δεν πουλάει τόσο όσο η Βίσση) τον είχαν κατασπαράξει πριν ακόμα επιλεγεί για να πάει στην Eurovision. Για την Βίσση, την απόλυτη ελληνίδα σταρ, το μόνο που αναφέρθηκε είναι ότι όλοι "ανατρίχιασαν όταν βγήκε στην σκηνή".
Συμπέρασμα: οι Έλληνες είμαστε ηλίθιοι αλλά μας αρέσει, τα κανάλια τα παίρνουν και η Βίσση χτυπιέται τόσα χρόνια αλλά διεθνή καριέρα θα κάνει μόνο αν αρχίσουν να περιφέρουν την σωρό της σε λιτανεία ανά τον κόσμο :D


Η φωτογραφία είναι προσφορά (δεν είμαι σίγουρος αν το ξέρει) της Ανεγκυκλοπαίδειας :)

1 σχόλιο:

Nenyaki : ) είπε...

...είσαι κακός!