Κυριακή, Δεκεμβρίου 31, 2006

Τέλος 2006

Τι έκανες φέτος dtsomp; Μερικά highlights....


  • Καταρχάς... ξύπνησα στις 1.30 τα ξημερώματα για το γερμανικό νούμερο, σε ένα στρατόπεδο της Αλεξανδρούπολης. Το 2006 με είχε βρει να κοιμάμαι με ωτασπίδες. Μερικές μέρες αργότερα ήρθε και η τελευταία σκοπιά, με τους ξηρούς καρπούς στην φυσιγγιοθήκη.
  • Χαρτί απόλυσης από τον στρατό. Καθισιό ένα μήνα για να επανέλθω στην πολιτική ζωή - δεν χρειάζεται να χτυπάω προσοχή κάθε φορά που κάποιος μπαίνει στο δωμάτιο. Χρειάστηκε παραπάνω από μήνα για να μου φύγει η κακιά συνήθεια... Το μιλιτέρ blog μου μένει ανενεργό, ο dtsomp πιάνει το keyboard του.
  • Μέσα στο κύμα των αλλαγών, τέλος εποχής και για τα Windows στο pc. Καιρός να δω και κάτι άλλο. Το Ubuntu δείχνει πως το Linux είναι έτοιμο για desktop χρήση. Δεν ξανακοίταξα πίσω.
  • Αναζήτηση εργασίας, δεν μπορώ να είμαι χαραμοφάης για πάντα. Η αγορά εργασίας της Θεσσαλλλλλλονίκης είναι ζόρικη. Τελικά, έκατσαν δύο. Προγραμματιστής το πρωί, συνεργάτης περιοδικού το βράδυ.
  • Ο πρώτος μισθός. Sweet! Δυστυχώς, την ημέρα της πρόσληψης, ανακοινώνεται το Macbook της Apple. Αρχίζει η οικονομία...
  • Συναυλία Roger Waters στην Μαλακάσα. 500 χλμ κατηφόρα, συναυλία, 500 ανηφόρα σε λιγότερο από 24 ώρες. Οδήγηση σε βάρδιες, χαχανητά στην διαδρομή, junk food στα γρήγορα, περπάτημα μίαμισης ώρας από τον συναυλιακό χώρο μέχρι το αυτοκίνητο. Η συναυλία όμως ήταν μαγική. Υπέροχη μουσική, υπέροχη ακουστική - τα surround ηχεία του Roger έχουν περικυκλώσει 20.000 άτομα.
  • Καλοκαίρι, διακοπές στην Σαντορίνη με την λατρεία. Λιώσιμο!
  • Η απομάκρυνση από την αγκαλειά της MS προχωράει καλά. Το πρώτο μου laptop - ένα δαγκωμένο μηλαράκι - είναι η ανταμοιβή μου για τις δυο δουλειές. Μ'αρέσει να μου κάνω δώρα :)
  • Εργασιακό φθινόπωρο, σφίγγουν τα λουριά. 2 κλαδικές εκθέσεις εκτελούν τον ελεύθερο χρόνο των Σαββατοκύριακων.
  • Συναυλία Pearl Jam - ΟΑΚΑ. Έτσι πρέπει να είναι όλες οι rock συναυλίες. 2.30 ώρες, καλή μουσική, μηδέν φασαρίες, όλο το κοινό να τραγουδάει μαζί. Αυτά τα αυθημερόν ταξίδια στην Αθήνα με τσάκισαν.... :P
  • Μερικά πράγματα βρωμάνε αρκετά νωρίς. Δήλωση παραίτησης από την day job - από μια άποψη έγινα άντρας :Ρ Η δεύτερη δουλειά δεν είναι φυσικά ικανή να με συντηρήσει, αλλά... λέω να κάνω διακοπές για τα χριστούγεννα. Ας αγχωθούμε από Γενάρη πάλι...
Άλλος ένας χρόνος τελειώνει. Δόξα τω Θεώ, φέτος τα πράγματα πήγαν καλά. Περιθώρια βελτίωσης πάντα υπάρχουν, το θέμα είναι να μαζέψεις τα μανίκια και να αρχίσεις την δουλειά...

Σας εύχομαι δύο πράγματα: υγεία και όρεξη για δουλειά.

Υγεία γιατί δεν εξαρτάται μόνο από μας.
Όρεξη για δουλειά γιατί αυτός που θα το παιδέψει, θα το πετύχει.... ;)

See ya guys. Τα λέμε πάλι του χρόνου...

2 σχόλια:

Nenyaki : ) είπε...

ωραίο ποστάκι :)

Καλή χρονιά... :*

Anonymous είπε...

Γεια σας φίλοι, δεν είδα ποτέ τον εαυτό μου να το κάνει αυτό πριν από μήνες, αλλά επειδή είμαι χαρούμενος και θέλω οι άλλοι να βρουν την ησυχία τους στο συζυγικό τους σπίτι ή στη σχέση τους, αποφάσισα να μοιραστώ τη συνάντησή μου με τον Δρ Ajayi. Είμαι παντρεμένος με τρία παιδιά για 13 χρόνια και τα πράγματα ήταν πραγματικά υπέροχα με τον άντρα μου. Πριν από περίπου 3 χρόνια ο σύζυγός μου άρχισε να λέει ψέματα, να απατάει, να γυναικεύει έξω από το γάμο μας και δεν ένιωθα άνετα με αυτό, οπότε έμεινα ένα βράδυ σκεπτόμενος άυπνος. Πήρα το τηλέφωνό μου και πήγαινα στο Διαδίκτυο όταν είδα μια γραφή με τίτλο. ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΓΑΜΟ ΤΑ ΛΥΣΕ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ AJAYI. Επικοινώνησα μαζί του και συζήτησα τα ζητήματα του γάμου μου και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι μια άλλη γυναίκα έκανε ένα ξόρκι στον σύζυγό μου», της οποίας ο σύζυγος δεν είναι πια, οπότε περάσαμε από τις διαδικασίες και έγιναν κάποια ξόρκια για να ελευθερωθεί ο άντρας μου και αυτό έκανε τον άντρα μου να σταματήσει η ανάρμοστη συμπεριφορά του στο γάμο μας και τώρα ο σύζυγός μου είναι στον πραγματικό του εαυτό, αυτή η μαρτυρία είναι για να συμβουλεύει τους ανθρώπους εκεί έξω να μην διακόψουν ποτέ τον γάμο τους, αλλά να αναζητήσουν λύσεις στα σωστά μέρη. μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον Dr Ajayi στο Whatsapp / Viber :+2347084887094 Ή email: drajayi1990@gmail.com για μια μόνιμη λύση.