Τρίτη, Δεκεμβρίου 19, 2006

Express shopping

Το παρακάτω post δεν είναι Apple-fanatic, είναι για να δείξει την διαφορά νοοτροπίας μεταξύ Ευρώπης και ....Ουγκάντας θα έλεγα αλλά η Ουγκάντα δεν μου φταίει σε τίποτα.

Παραθέτω από το The Unofficial Apple Weblog:

They have a ton of Apple goodies stocked up for quick sale. There are two stations in the middle of the store with friendly Apple Store employees ready to check you out (credit card only) with hand-held card readers. They swipe your card, give you your box, and email you the receipt--Cool!


Εκπληκτικό και πανέξυπνο! Γιατί εγώ πρέπει για ένα mouse να περιμένω στην ουρά του κάθε Πλαισίου, που ειδικά αυτές τις μέρες δουλεύει υπερωρίες. Να περιμένω τον πιτσιρικά που αγόρασε Playstation να βγάζει ένα-ένα τα κέρματα που μάζευε εδώ και μήνες...

Πιστωτική, email, card-swiping, σακούλα, γειά σας. Πόσο μπορεί να αργήσεις; 20; 30 δευτερόλεπτα;

2 σχόλια:

Derek είπε...

Πήγα σήμερα στην Στουρνάρη (τουρίστας και εγώ :P ) να πάρω μια RAM για το PC (μπλιάχ) του αδερφού μου...

εγώ αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το σύστημα τους που αφού βρεις αυτό που θέλεις πρέπει πρώτα να πας στο ταμείο να το πληρώσεις (και να περιμένεις και τον πιτσιρικα που πληρώνει με τα "ρέστα" το Wii) και μετά να γυρίσεις πίσω στον πάγκο για να "παραλαβεις"

τι σκοπό να εξυπηρετεί άραγε αυτό δεν θα καταλάβω...

32μπιτος είπε...

με εναν γνωστο μου πρωην υπαλληλο του πλαισιου συζητησα κατι αναλογο πριν απο μερικες μερες, η νοοτροπια του πρωτα πληρωνω και μετα περνω γινεται για την ασφαλεια...με λιγα λογια για να μην το παρεις και να φυγεις...κορυφαιο ε;

απεχουμε ετη φωτος δυστυχως