Τετάρτη, Ιουνίου 13, 2007

Το πληκτρολόγιο με τον πλούσιο εσωτερικό κόσμο

Το κακό με το Apple Keyboard είναι ότι το casing είναι διαφανές και φαίνονται όλες οι βρωμιές που συσσωρεύονται κάτω από τα πλήκτρα.

Σήμερα συνειδητοποίησα ότι το κακό παρατράβηξε. Ακολουθώντας αυτόν εδώ τον οδηγό καθαρισμού, άρχισα να ξηλώνω τα πλήκτρα. Τελικά... το πληκτρολόγιο μου είχε να επιδείξει πλουσιότατο εσωτερικό κόσμο. Μάλλον μαδάω (τα ψίχουλα είναι άλλο θέμα)...
Dust puppy είναι εκείνο εκεί πέρα;

Υπομονή, επιμονή, Azax, απορρυπαντικό για πιάτα, μια πετσέτα, μπόλικο χαρτί κουζίνας, πολλά καθαριστικά αυτιών, μια καρφίτσα και μια ώρα μετά, το αποτέλεσμα ήταν σαφώς καλύτερο...
Τσσσσ.... μέχρι και φαγητό σερβίρεις... wait, όχι....

Μετά άρχισε το... παζλ για έμπειρους λύτες - η τοποθέτηση των πλήκτρων. Καλά που μου έκοψε και θυμήθηκα να πάρω φωτογραφίες του πληκτρολογίου ΠΡΙΝ την αποσυναρμολόγηση. Κοιτάχτε ομορφιά.... ε; Ε; Ε; :)
Φτου σου να μην σε ματιάσω...


Άντε, του χρόνου πάλι...

5 σχόλια:

Nenyaki : ) είπε...

ααα... άλλος που τρώει στο pc :D

(εμένα το δικό μου ήταν γεμάτο ψίχουλα και... βλεφαρίδες :) ).

ka8y είπε...

Εντάξει κατέληξα! Είσαι αηδίας και μπίχλας :-ppp

άσχετο, χτες ξέθαψα την συνταγή της μαμάς σου για Cheesecake :-) slourp!

dtsomp είπε...

Όταν λες την ξέθαψες....
...ήταν κάτω από τα πλήκτρα; :P

Nenyaki : ) είπε...

Γιατί ka8y μου? εσένα τι έχει το πληκτρολόγιό σου? λουλουδάκια?
χοχοχο! :P :P :P

ka8y είπε...

εγώ έχω spray αέρα ρε, και το καθαρίζω συχνά πυκνά!

Νενυακι είμαι κοριτσάκι, και για να θυμηθούμε ένα thread, τα κοριτσάκια μόνο λουλουδάκια... :-)

H συνταγή ήταν θαμμένη κάπου στον σκληρό..κάτω απο τόνους δεδομένων...!