Τρίτη, Ιανουαρίου 15, 2008

Παπατζήδες υπάρχουν παντού

Δεν θα το σχολιάσω, θα το χαρακτηρίσω απλά ως "δημιουργικό" τρόπο για να βγάλεις λεφτά.

Μετά από το Keynote του Jobs (μεγάλη η χάρη του) και την παρουσίαση του... precious, είναι λογικό να τρέξει λαός για να πουλήσει το μεταχειρισμένο MacBook του και να τσιμπήσει το νέο κόσμημα. 

Το blocket, το μεγαλύτερο σουηδικό site αγγελιών, όντως άρχισε να γεμίζει με αγγελίες για macbook. Ένα από αυτά τα macbook ήταν λίγο πιο ιδιαίτερο:

Ευκαιρία το δίνει το παλικάρι, μόνο 4200 ευρώ. 

Για την ιστορία, το ίδιο μοντέλο (1.8 GHz, 64GB SSD) υπάρχει και στο σουηδικό apple store στα 2984 ευρώ, με χρόνο παράδοσης όπως και στον υπόλοιπο κόσμο (2-3 βδομάδες).

4 σχόλια:

mrpc είπε...

[...]Φυσικά αμέσως μετά την παρουσίασή του εμφανίστηκαν και οι πρώτοι απατεώνες.[...]
http://news.pramnos.net/story58-2600.html

iordanou είπε...

Ένα USB; ένα; 1; uno; ein; one; Πάνε καλά; Και μέσα σε θήκη; Και 4200rpm δίσκος; Λάπτοπ είναι όχι ipod Steve. Άσε την μπαταρία... να πρέπει να πάω σε applestore (δηλαδή να μου δεσμεύσουν το μηχάνημα μερικές μέρες) να την αλλάξω;

Την ώρα που θα πρέπει να ενώσω το φορητό στην ethernet τί πρέπει να κάνω; Να αγοράσω usb ethernet... ναι αλλά που να τη βάλω; στο ένα usb port; Τελικά για να το χρησιμοποιήσεις χρειάζεσαι 2-3 μηχανήματα και usb hub.. άρα γαμήθηκε το portability και έμεινε η κάβλα του design... πάλι.

I'll stick with my MBP for a while

Derek είπε...

συμφωνώ με τον από πάνω

αν είχα 2 χιλιάρικα θα τα έδινα για κανονικό MacBook...


(τώρα αν καποιανού του περισσεύουν 2 χιλιάρικα και θέλει ντε και καλά να μου κάνει ένα δώρο ας μου το πάρει... νο πρόμπλεμ!!!)

και όσο για τα gestures να μας στείλουν (με το software update) τα καινούργια drivers ΤΩΡΑ!!!

έτσι και αλλιώς το hardware κομμάτι του ποντικιού είναι το ίδιο εδώ και 3 χρόνια

dtsomp είπε...

Για να πω την αλήθεια, κι εγώ στράβωσα με την μοναδική θύρα USB, μέχρι που συνειδητοποίησα ότι σπάνια συνδέω ταυτόχρονα δύο συσκευές στο Macbook μου και, ειδικότερα, ΠΟΤΕ όταν είμαι εκτός σπιτιού. Προφανώς, παρόμοια στατιστική έρευνα θα έκανε και η Apple...

To Ethernet... όντως, άσχημη έλλειψη. Η ταχύτητα του δίσκου μου είναι αδιάφορη.

Πάνω-κάτω, κι εγώ τα ίδια πράγματα θα έκοβα από το laptop για να το κάνω εργαλείο για τους road-warriors. Γιατί σίγουρα δεν είναι workstation γραφείου.

Το κουφό (κυριολεκτικά!) είναι άλλο: μονοφωνικό speakerάκι! ΟΚ, καταλαβαίνω ότι πάνω στο αεροπλάνο θα χρησιμοποιείς ακουστικά, αλλά... τι; Προσπαθούν να μας πείσουν ότι δεν χωρούσε ένα δεύτερο speaker για στέρεο; Τόσο στρίμωγμα πια; :D