Παρασκευή, Φεβρουαρίου 22, 2008

ΓΚρμμλβφλφδσβμβφδφ...


Το αγαπημένο μου Macbook. Σπασμένο πλήκτρο. Στις 5 τα ξημερώματα. Deadline σε λίγες ώρες. Γκρρρρρρρρρρβλφλβφλβφλβφ.....

Αφού πρόλαβα το deadline, πήγα σε ένα Authorised Service Center να δω τι παίζει. Ο υπάλληλος μου εξήγησε ότι πρέπει να αλλαχτεί όλο το πληκτρολόγιο και, αν κατάλαβα καλά από τα μουρμουριστά αγγλικά του, πακέτο με το πληκτρολόγιο πάει όοοολη η επάνω επιφάνεια. Καλή φάση, διότι έχει και ένα ράγισμα (δεν φαίνεται στην γωνία) που μου κάθεται στον λαιμό. Τιμή: 2000 κορώνες. 215 ευρώ. Άρχισα να μην νιώθω το ένα μου χέρι.

Λύση έδωσε ο αδερφός για άλλη μια φορά: powerbookmedic.com. Δύο πλήκτρα (το σπασμένο Command συν το Tab που μάλλον είναι στα τελευταία του) + μεταφορικά = 13 ευρώ.

Κι άλλο κακό να μην μας βρει.

3 σχόλια:

pixie είπε...

Καλά δε μπορούσε να σπάσει δύο ξημερώματα νωρίτερα, ώστε να διαβάσω το post προχθές και να μην αγόραζα νέο τούβλο χθες από το apple store, αλλά να έκανα την παραγγελεία σήμερα από το powerbookmedic.com (πρέπει να βγαίνει γύρω στις £10 φθηνότερο)? Διότι του καλωδιακίου του power adapter, του έχω αλλάξει τα φώτα και πότε τα ηλεκτρόνια ρέουν, πότε χάνονται στο σύμπαν.

Εννοείται πως η πρώτη μου ευχή είναι να μην έσπανε τίποτα, αλλά αφού έσπασε, ας έσπαζε λίγο νωρίτερα!

Περαστικά και εις άλλα deadlines με υγεία.

Ttallou είπε...

επανήλθε η κυκλοφορία στο χέρι;

javapapo είπε...

λοιπόν ένα παράξενο comment απο μένα!

Να σου πω κάτι ρε bitch..για μένα οκ cool..το μηχάνημα το λιώνεις στην δουλειά - work horse οκ..γονάτισε στην πίεση..αλλα ρε φίλε δεν ξέρω αν με νιώθεις this is it! this is computing..και τα μηχανήματα ειναι εδώ για να μας...κάνουν την δουλειά!

τέλος καλό όλα καλά...δεν μασάς...

δεν ξέρω αν κατάλαβες τι θέλω να πω αλλα δεν πειράζει

respect bitch!