Τρίτη, Φεβρουαρίου 26, 2008

YES! I AM YOUR GOD! Anyway...

Στην αέναη αναζήτηση μου για απλοϊκή και χαζή διασκέδαση, έχω ανακαλύψει τα Psycho exercises, βίντεο μαθημάτων κιθάρας με τον κύριο John Petrucci (of Dreamtheater fame), στα οποία πέφτει ντουμπλάζ από κάποιον εξυπνάκια που θέλει να "τονίσει" λίγο το πόσο σούπερ-ντούπερ-γαμάουα είναι ο Petrucci. Οι έχοντες σχέση με το άθλημα της κιθάρας είμαι σίγουρος ότι θα γελάσουν με την ψυχή τους, εγώ πάντως τα βλέπω και ξαναβλέπω κάθε φορά που είμαι πεσμένος.

Το αγαπημένο μου είναι το #4 στην σειρά, το οποίο περιέχει εκπληκτικές ατάκες όπως:
"Whenever I do this, I go into world domination mode and that means I can play over 4 million notes per second, but I don't play that fast 'cause people die... so... I keep it low... around 2 thousand."

Number 1 ατάκα, το opening line.


YES! I AM YOUR GOD! Anyway...

Δεν υπάρχουν σχόλια: