Τρίτη, Οκτωβρίου 14, 2008

Σσσστ, ησυχία στο ακροατήριο

Don't even breathe too hard.

:P

Σε λίγες ώρες ξεκινάει η γιορτή του Reality Distortion Field και οι καταχρήσεις του reload στον browser. Δυστυχώς σήμερα έχω μάθημα σουηδικών (jag heter dtsomp) και θα γυρίσω σπίτι την ώρα που θα τελειώνει το event. Κρίμα, γιατί αν και σταδιακά τα Stevenotes έχουν λιγότερο ενδιαφέρον με όλα αυτά τα leaks στα rumour sites, η όλη αίσθηση του "πανικού" και ο γενικός τζερτελές δημιουργούν μια ωραία ατμόσφαιρα για να περάσεις ένα ευχάριστο απόγευμα.

Με την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν είσαι αντι-Apple-ικός. Διότι τότε απλά βρίζεις κάθε φορά που βλέπεις τα Apple-related items στον RSS reader σου να πετάγονται πενήντα μαζί σε κάθε refresh. Oh well, εμείς βλέπουμε την παράσταση, αυτοί μας βρίζουν... Eκτόνωση για όλους :D

Θείο Steve... παράκληση... είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι πρώτα θα κλείσω τρία χρόνια με το macbook και μετά θα πάω για αλλαγή. Μη με κάνεις να αρχίσω τις εκπτώσεις...από 3 σε 2,5 χρόνια... 2 χρόνια και 4 μήνες κλπ... Τα είπαμε, πήραμε iPhone, αρκετή ψυχή πληρώσαμε και φέτος.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ όμως με μόλις ένα iMac και ένα iphone (τα ipod δεν τα μετράω), νομίζω πως δικαιωματικά περιμένω πως και πως. Έχω φτιάξει τσαγάκι, έχω βάλει Gizmodo και περιμένω το μωρό (οκ θα πάω για το macbook το πορτοφόλι μου δεν φτάνει για το macbook pro...εκτός αν έχουμε καμιά έκπληξη).

Τα λέμε προσεχώς...

iordanou είπε...

Καλή αγορά νέου Macbook :P

javapapo είπε...

δώσε και σε μένα μπάάάάάάάάάάάάάάρμπαααααααααααααααα!