Σάββατο, Μαρτίου 07, 2009

Wishlist

Μερικές φορές σε πιάνει αυτό το... "πρέπει να αγοράσω κάτι για να στανιάρω". Shopping therapy για να έρθεις στα ίσια σου. Φυσικά δεν μιλάμε για ρούχα και παπούτσια, αυτά είναι για τις κυρίες, που τα καταφέρνουν και καλύτερα από μας.

Αυτή την περίοδο, μου κλείνουν το μάτι πολλά περισσότερα gadgets απ'ότι συνήθως - μάλλον έχουν ευθυγραμμιστεί οι πλανήτες ή κάτι τέτοιο. Φυσικά, δεν υπάρχει ούτε ευρώ, ούτε κορώνα, ούτε άλλη νομισματική μονάδα. Αλλά τα gadgets είναι gadgets... σε φωνάζουν...

  • Το macbook μου φωνάζει για αναβάθμιση - η μπαταρία έχει κάνει το καθήκον της με το παραπάνω και ο δίσκος έχει φουλάρει. Και το καινούριο είναι τόσο όμορφο...
  • Χρειάζομαι ένα μηχανάκι για να σηκώνει μερικά virtual machines και το mac mini μου με τον G4 κάνει τα πάντα εκτός από αυτό. Τι καλύτερο από ένα intel-ο-mini; Εκτός από το form factor που είναι έρωτας, είναι και αθόρυβο. Τα specs δεν είναι κορυφή και γι'αυτό παίζει και η εναλλακτική του Dell Studio Slim. Είναι όμως μεγάλο ρε γαμώτο και μάλλον θα κάνει και φασαρία... :D Ίσως για server στο σπίτι των γονιών;
  • SheevaPlug. 1.2Ghz, SoC, linux, gigabit ethernet, usb, $100, μέγεθος τροφοδοτικού laptop. Γούτσου γούτσου γούτσου!
  • Δεν θα έλεγα όχι και σε ένα Dell Mini 9. Μικρό, ομορφούλι, κυριλέ -για netbook- πληκτρολόγιο και ένα από τα καλύτερα hackintosh της αγοράς.
  • Apple Keyboard. Γεια σουυυυυ. How you doin'?
  • Ένα NASάκι της προκοπής με gigabit ethernet και κάποιο redundancy (π.χ. Synology), παρέα με κανά δυο δισκάκια των 1,5-2TB θα ήταν juuuuust fine...
  • Για να δέσει το γλυκό, ένα routerάκι με 802.11n και gigabit switch. Κλίνω προς Linksys αλλά δεν το έχω ψάξει και πολύ το θέμα.
  • Τώρα που το σκέφτομαι, θέλω να αλλάξω και την φωτογραφική μου...
  • Palm Pre, έτσι για να δούμε τι έχει να πει ο ανταγωνισμός.
Αν αισθάνεστε την ανάγκη να μου πάρετε δώρο, μην καταπιεστείτε! :P

ΥΓ: μη μου αρχίσετε ιστορίες για specs και value for money... για gadgets μιλάμε, όχι για εργαλεία ξυλουργικής... Αν είναι για το value for money, δεν παίρνω τίποτα και δουλεύω με αυτά που έχω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: